Trade marketing specialista-Budapest

Trade marketing specialista-Budapest

Trade marketing specialista-Budapest

A 100% hazai tulajdonban működő Vajda-Papír csoport 25 év alatt hazánkban piacvezetővé vált a higiéniai papírtermékek – toalettpapír, papír zsebkendő, papírtörlő – gyártásában.  Legbüszkébbek a saját tulajdonban lévő, Ooops! márkánkra vagyunk, amely a vásárlói közkedveltségén túl, számtalan szakmai, fenntarthatósági és dizájn díjat elnyert már. Amennyiben szenvedélyesen hiszel és készen állsz a fenntarthatóságért tenni, mert ebben Te is változást szeretnél elérni, úgy csatlakozz a Vajda-Papír csapatához! Folyamatosan keressük azon leendő munkatársainkat, akik osztoznak az innováció és a környezeti felelősségvállalás iránti elkötelezettségünkben. Fedezd fel a karrierlehetőségeinket, és légy egy olyan vállalat tagja, amely hatással van jelenre, jövőre egyaránt!

Most bővülő Kereskedelmi- és marketing csapatunkba keressük

Trade Marketing specialista

kollégánkat.

A munkakör célja:

A Trade Marketing specialista dinamikusan fejlődő vállalatunk és ezen belül Kereskedelmi- és marketing osztályunk stratégiájával, Ooops! márkánk pozícionálásával összhangban aktívan részt vesz a belföldi és külföldi piac- és partneri scanning adatok elemzésében és riportálásában, a versenytársak trade marketing aktivitásainak monitorozásában, a trade marketing stratégiánk kialakításában, előkészítésében és végrehajtásában. Trade Marketing kommunikációs eszközök felkutatásával, beszerzésével és csatorna vagy partnerspecifikus projektekkel támogatja a belföldi és külföldi értékesítési célok elérését.

 

Feladatok:

  • Aktív elemző, tervező részvétel a trade marketing stratégia kialakításában, előkészítésében és végrehajtásában
  • Éves POS eszközök, partneri szóróanyagok igény- és aktivitás alapú tervezése, beszerzése, készletgazdálkodás
  • Trade Marketing eszközök beszállító partnereinek felkutatása, megrendelések adminisztrációja, kapcsolattartás
  • A jóváhagyott éves Trade Marketing költségvetés adminisztrációja
  • Szoros, napi együttműködés a marketing csapat tagjaival
  • Megoldásorientált kapcsolattartás a kereskedelmi csapattal és társosztályokkal
  • Folyamatos versenytárs-elemzés csatorna és partner szinten, a versenytársak trade marketing aktivitásainak monitorozása
  • BTL tailor-made partneri kampányhoz tartozó jóváhagyott key visual kreatív mutálás folyamatok menedzsmentje
  • Új termékbevezetések és új fókusszal ellátott termékek disztribúció mélyítésének és trade markerting támogatása a jóváhagyott iránymutatások alapján
  • Aktív részvétel a termékfejlesztési döntési folyamatok Nielsen és partneri scanning adatokkal való alátámasztásában
  • Termék be- és kivezetésével kapcsolatos feladatok
  • A belföldi és külföldi piac- és sell-in/sell-out partneri forgalmi és scanning adatok elemzése, riportálása periodikus rendszerességgel
  • Időszakosan vagy havi szinten boltlátogatás önállóan vagy kereskedelmi kollégával
  • Partnerszintű terméklistázottsági riportok naprakész követése és karbantartása
  • Kiemelt termékek listázottsági tervének, hirdetési és bolti polcrészesedési arányának meghatározásához adminisztratív adatok gyűjtése, elemzések készítése a döntéselőkészítéshez
  • Aktív részvétel a CRM rendszer előkészítésében és a trade marketing rész naprakész állapotának fenntartásában
  • Az értékesítési csapat munkájának operatív támogatása trade aktivitás és projekt szinten
  • Fogyasztói reklamáció kezelés ad-hoc jelleggel
  • Vállalati rendezvények szervezésében projekt alapon való együttműködés

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum 1-2 év trade marketing tapasztalat
  • Nielsen piackutatási (Discover), dm, Spar, Tesco partneri scanning adatot szolgáltató szoftverek magabiztos, gyakorlati ismerete
  • Magabiztos felhasználói szintű MS Office számítógépes ismeret (Excel, Word, PowerPoint)
  • Középfokú aktív angol nyelvtudás
  • Analitikus gondolkodásmód, jártasság piacelemzésben
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Rendszerezett, önálló munkavégzés
  • Határozott, magabiztos fellépésű, kiváló kapcsolatteremtő készséggel rendelkezik
  • Proaktív, eredményorientált személyiség
  • Szeret és tud csapatban dolgozni

Előnyt jelent:

  • FMCG non-food szektorban szerzett szakmai tapasztalat
  • B kategóriás vezetői engedély

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag (cafeteria, mobiltelefon, laptop, napi 400 forint étkezési hozzájárulás, 2 havonta vállalati termékcsomag, nem budapesti állandó lakcím esetén utazási hozzájárulás, dolgozói ajánlási bónusz, évvégi jutalom, 5-10-15-20-25 éves törzsgárda jutalom)
  • Hosszútávú, biztos munkalehetőség
  • Dinamikusan, nemzetközi szinten is fejlődő vállalatcsoport
  • Szakmai fejlődési lehetőség

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XXIII. kerület, Ócsai út 8.
  • Betanulási időszakot követően heti min.3 home-office nap

Jelentkezni fényképpel ellátott, bérigényt tartalmazó magyar nyelvű önéletrajz elküldésével lehet.

×

Jelentkezés: Trade marketing specialista-Budapest

Személyes adatok

Teljes név *
Születési dátum

E-mail *
Telefon (Mobil) *

Lakhely (város) *
 

Szakmai adatok

Bemutatkozás *
Tudja vállalni a 12 órás műszakot?

Egyéb információk

Ha Ön dohányzik, kibírja a 12 órás műszakot dohányzás mentesen?
Nettó bérigény

Mi a hobbid?
Mikor hívhatunk?

A jelentkezéssel elfogadom adatkezelési szabályzatot.